Little London Girl



Aku anggap kau macam abang aku sendiri :)
Saturday 10 November 2012 | 21:32 | 0 Words
Assalamualaikum and Hi .

Weiii Aiman, aku nak minta maaf dekat kau . Okay! Aku tahu aku salah . Tapi tolonglah maafkan aku . Aku tahu hari itu aku ada minta maaf dekat kau, hari Khamis waktu pagi . Aku tahu kau tak maafkan aku lagi kan. Tapi Aiman tolonglah maafkan aku . Aku dah anggap kau macam abang aku sendiri . Kau  dah janjikan nak berangkat dengan aku  sampai besar. Tapi mana janji kau dekat aku tuh. Mana? Aku tahu, aku tak sepatutnya sembur air dekat muka kau tuh . Sumpah! aku tak sengaja buat kau macam tuh dekat kau . Aku kenal kau sejak tadika kan. Aku tahu peranagi kau macam mana . Bagi aku kau seorang yang baik,comel, dan seorang yang penyayang . Kau layan aku macam adik kandung kau . Kau selalu belanja aku dekat kantin. Kau selalu marah kalau ada orang nak pukul aku kan. Pernah sekali kau kata dekat aku *Sabreena boleh tak kau tolong ubah aku jadi budak baik? Aku suka sangat waktu kau cakap macam tuh dekat aku. Tapi itu dulu, bukan sekarang . Sekarang kau dah berubah sangat2x . Aku nak Aiman yang dulu . Aiman yang dulu suka buat aku tergelak . Tapi Aiman yang sekarang selalu buat aku menangis . Aiman aku rindu kau. Aku ingat lagi kau pernah kata aku nih comel,baik ngan gangster . Aku suka sangat waktu kau cakap macam tuh dekat aku. Kau suruh aku sekolah sama dengan kau, kau kata kalau kau tak sama sekolah ngan aku, kau akan sunyi . Kau kata kalau aku sekolah sama dengan kau, kau akan jaga aku macam mana kau jaga adik kau sendiri . Aku ingat semua kata2x dan janji2x kau dekat aku.

Aku harap sangat dapat jumpa kau waktu ambil result nanti. Kau pernah kata dekat aku, yang aku akan dapat 5A dalam Upsr. Kau kata aku ni cerdik. Kau selalu cerita pasal keluarga kau. Kau kata kau sayang sangat dekat fixie kau, sebab arwah ayah kau yang hadiah kan. Aku rasa macam menangis bila dengar kau cerita pasal keluarga kau . Kalau kau ada masalah, kau akan cerita dekat aku. Aku pun tak tahu kenapa aku sayang sangat dekat kau . Mungkin kau terlalu baik kot dengan aku. Aku jealous sangat waktu aku dengar yang kau nak ambik Melati ngan Farhanah jadi adik angkat kau. Aku nak menangis, rupa2xnya kau tipu jekan. Kau selalu buat aku takut . Tapi kau buat macam nih, aku bertambah sayang dekat kau Aiman .

#Aiman aku berharap sangat yang kau masih anggap aku nih adik angkat kau. Aku sayang kau sesangat :) 

-Past- | -New-